dinsdag 9 oktober 2012

Stemmen op vrouw met een missie

Enige tijd geleden verscheen ik in libelle met een reportage over mijn voelschorten.
Vandaag kreeg ik een brief in de bus dat ik genomineerd ben voor " libelle vrouw van het jaar".
Alle mensen die mijn project een warm hart toedragen zou ik dan ook willen vragen om te stemmen op mij!
Stemmen kan je door te klikken op onderstaande  link en te klikken " op vind ik leuk" naast mijn naam.
Stemmen kan tot 5 november en willen we dat dementie meer " in the picture" komt dan is het nu het moment om onze stem te laten gelden!
Op 17 november wordt in de Nekkerhal te Mechelen bekend gemaakt wie de nieuwe libelle vrouw van 2012 wordt!
Wie mee wil komen supporteren is uiteraard van harte welkom!
STEMMEN DOE JE HIER
 Ik dank jullie alvast voor het uitbrengen van jullie stem!
De eerste prijs is een volwaardig interview dat meer dan waarschijnlijk opgepikt zal worden door de nodige media kanalen.
Ik voel me op dit moment een klein beetje een "politica" maar alles voor ons doel!
Als we onze samenleving " wakker geschud" krijgen en zo meer aandacht verkrijgen voor de nood en zorgvragen van onze dementerenden zijn we goed bezig.
Onze dementerenden kunnen spijtig genoeg hun eigen stem niet meer uitbrengen, dus doen wij het in hun plaats, toch !
Alvast nen hele dikke merci en hopelijk halen we onze slag thuis!
Veel liefs,
Nadia
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten