donderdag 1 november 2012

Lieve bloggers,

 Tot en met maandag 5 november kunnen jullie je stem uitbrengen op libelle voor de
 " vrouw van het jaar"!
Je kan stemmen door naar de site van libelle te gaan en daar te klikken op mijn foto 
" vind ik leuk". Je kan ook stemmen zonder een facebook profiel!
Jullie zouden er mij en mijn bewoners een heel groot plezier met doen dus ik hoop dat ik mag rekenen op jullie steun!
En ... beloofd is beloofd mocht ik deze titel winnen dan houden we bij ons op Joostens een leuk feestje en zijn jullie allen bij deze uitgenodigd!
Voor ons is het winnen van deze titel belangrijk omdat er een "groot" interview van afhangt en hoe meer we de problematiek van dementie in de media kunnen brengen , hoe groter de kans dat we"opgepikt" worden door onze overheid!
Alvast heel vriendelijk bedankt allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten